13/07/2010

Cuti-Cuti Malaysia

Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah bulan ni nampaknya semua orang akan pulang ke rumah masing2..x sabar dah rasanya nak menjejak kaki ke bumi Malaysia walaupun dalam hati ada rasa takut nak menghadapi suasana di sana yang pasti jauh berbeza dari Moscow.

Dalam kelapangan masa cuti ni, penyakit F sangat2 senang menyerang...ayuh kawan2 jangan patah semangat...kuatkan hati2 kita untuk terus beristiqomah dengan ketaatan seperti yang dilakukan di sini..walaupun di rumah kita keseorangan tapi Allah tetap ada. munajat padaNya supaya diberi kekuatan hati untuk melawan godaan2 pak cikS yang suka mengganggu di kala kita bersendirian.

Pesan seorang kawan, conact2 la sisters yang lain. Jangan bila balik rumah terus senyap menyepi. Jangan terlalu leka dengan cuti ni. Ambil tahu tentang kawan2, ade mase keluar la bersama2...ade USKAB kan, jangan liat untuk join..hehe...Jom pergi program summer- kata seorang kawan lagi.

Manfaatkan masa cuti yang ada ni. Jangan nanti dah start sem baru nak rasa menyesal kerana xguna masa cuti betul2. Jangan buang masa ye kawan2...(pesanan untuk diri sendiri juga)

Ayuh kita bermujahadah melayan nafsu sendiri..perlukan jiddiyyah untuk bermujahadah...chaiyok2!! insyaAllah semoga kita semua dapat menggunakan masa sebaik2nya. Saya doakan agar kita semua dapat melakukan yang terbaik sepanjang cuti ni...insyaAllah =)

Bittaufiq wannajah..


-hamba ALLAH-